Kategorie

Newsletter

Publikacje

Informacje

Dostawa i zwroty

Informacje dotyczy zarówno produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu jak i zamówień telefonicznych lub przy użyciu poczty internetowej lub faksu.

Zwrot towaru

Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna bez podawania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty zakupu w zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym). Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku klient.

W przypadku gdy zwrot dotyczy towaru zamawianego w kwocie zwalniającej klienta z opłacania kosztów wysyłki, kwota zwracana zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą z aktualnych cen dostaw sklepu.

Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na numer rachunku bankowego wskazany przez klienta.

Reklamace

Reklamacja towaru może nastąpić w przypadku, gdy zamawiany towar posiada wadę fabryczną lub został uszkodzony w czasie jego dostawy.

W przypadku pęknięcia plastikowego opakowania płyt, sklep po konsultacji z klientem może ograniczyć realizację reklamacji do przesłania nowego, nieuszkodzonego opakowania. W takim przypadku nie ma konieczności zwrotu towaru, a nowe opakowanie przesyłane jest do klienta bezpłatnie.